Centra Handlowe Gemini Park nagrodzone w PRCH Retail Awards 2013

W trakcie finału konkursu Polskiej Rady Centrów Handlowych, który odbył się 17 października 2013 r., poznaliśmy laureatów PRCH Retail Awards 2013. Centrum Handlowe Gemini Park Bielsko-Biała otrzymało główną nagrodę w kategorii: Kampania Public Relations 2013 za kampanię „Idzie, idzie Podbeskidzie… z Gemini Park Bielsko-Biała”. Wyróżniona została także kampania „Gemini TV” organizowana przez Gemini Park Tarnów.

Podczas uroczystego finału prestiżowego konkursu, Polska Rada Centrów Handlowych ogłosiła zwycięzców czwartej edycji eksperckiego programu PRCH Retail Awards 2013 na najlepsze centrum i sieć handlową oraz kampanie marketingowe. Organizowana przez Gemini Park Bielsko-Biała kampania „Idzie, idzie Podbeskidzie… z Gemini Park Bielsko-Biała” została uznana za najlepszą Kampanię Public Relations 2013.

„Idzie, idzie Podbeskidzie… z Gemini Park Bielsko-Biała” to kampania PR’owa, w której udział bierze najpopularniejszy w regionie klub piłkarski T.S. Podbeskidzie. 14 sierpnia 2012 r. w Gemini Park Bielsko-Biała odbyła się prezentacja drużyny, której towarzyszył szereg atrakcji: największe panoramiczne zdjęcie bielszczan wykonane z lotu ptaka, widowiskowe wypuszczenie 1000 balonów mających przynieść szczęście drużynie, pokaz mody z udziałem piłkarzy, prezentacje filmowe, konferencja prasowa, a także spotkanie kibiców z piłkarzami i władzami klubu. To spektakularne, a jednocześnie niskobudżetowe wydarzenie, przyciągnęło do centrum ok. 2000 osób. Współpraca Gemini Park Bielsko-Biała z T.S. Podbeskidzie kontynuowana jest do dziś w postaci prezentacji drużyny, eventów dla dzieci z udziałem piłkarzy, a także akcji o charakterze społecznym, jak np. zbiórki krwi.

– Bardzo się cieszymy, że organizowana przez nas kampania została nagrodzona w prestiżowym konkursie PRCH, w którym co roku rywalizują najlepsze galerie handlowe w Polsce. Nagroda główna jest dla nas bardzo dużym wyróżnieniem i jednocześnie motywuje nas do dalszej pracy – mówi Anna Dworak, Dyrektor ds. Marketingu i PR Gemini Park Bielsko-Biała. – Jednym z naszych priorytetów jest wspieranie akcji społecznych i lokalnych organizacji, w tym także sportowych. Chcemy być kojarzeni nie tylko z miejscem idealnych zakupów, ale także zaangażowanym w tematy bliskie lokalnej społeczności, dlatego przygotowujemy się już do organizacji kolejnych akcji społecznych i eventów związanych z promocją idei „Jesteśmy stąd!”  –  dodaje A. Dworak.

W kategorii Kampania Public Relations Roku 2013 wyróżniona została także kampania „Gemini TV” organizowana przez Gemini Park Tarnów.

„Gemini TV” to intrygująca i nowoczesna kampania wizerunkowo – PR’owa Centrum Handlowego Gemini Park Tarnów. Jest to cykliczny, multimedialny program poświęcony działalności centrum, w którym klienci mogą znaleźć relacje z wydarzeń, czy rozmowy z zaproszonymi gośćmi. Poszczególne odcinki pokazują Centrum od kulis, tak aby klienci zobaczyli, że jest ono przyjaznym miejscem do spędzania czasu z rodziną i przyjaciółmi.

Do współpracy zaproszono także Najemców, którzy w programie mają możliwość zaprezentowania swoich towarów i aktualnych akcji promocyjnych. „Gemini TV” emitowane jest na kanale YouTube, na stronie internetowej Gemini Park Tarnów, fanpage’u, jak i w lokalnych telewizjach internetowych i kanale Amazing.

– Wyróżnienie otrzymane przez jury tak prestiżowego konkursu jest dla nas niezwykle ważne, zwłaszcza, że już po raz drugi z rzędu jesteśmy docenieni przez kapitułę programu PRCH Retail Awards. Każda z tych nagród jest dla nas potwierdzeniem słuszności organizowanych przez nas kampanii – mówi Kinga Witek, Dyrektor ds. Marketingu i PR Gemini Park Tarnów.

To kolejne wyróżnienie tarnowskiego Centrum w tym branżowym konkursie. Podczas zeszłorocznego finału konkursu PRCH, Gemini Park Tarnów otrzymało główną nagrodę w kategorii: Kampania Wizerunkowa Centrum Handlowego Roku 2012 za akcję "Zamieszkaj w Gemini Park Tarnów".

Polska Rada Centrów Handlowych jest organizacją, która zrzesza ponad 200 inwestorów, najemców centrów handlowych i deweloperów. Program PRCH Retail Awards został stworzony w celu bezstronnego i fachowego promowania najlepszych praktyk biznesowych w branży centrów handlowych w Polsce.

 
© 2011 GREM Gemini Real Estate Management Sp. z o.o. wszelkie prawa zastrzeżone
wykonanie www.y-c.com.pl

 

NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE W POLSCE | WYNAJEM POWIERZCHNI | WYNAJEM POWIERZCHNI W CENTRACH HANDLOWYCH | KOMERCJALIZACJA OBIEKTÓW HANDLOWYCH | PROJECT MANAGEMENT

DEVELOPMENT MANAGEMENT | INVESTMENT CONSULTING | CENTRUM HANDLOWE | CENTRUM HANDLOWO-ROZRYWKOWE | CENTRUM HANDLOWO-USŁUGOWE | INWESTYCJE KOMERCYJNE