Gemini Park: Trzy lata na tarnowskim rynku

Minęły trzy lata od momentu, kiedy próg Gemini Park Tarnów przekroczyli pierwsi klienci. Przez ten okres Centrum zyskało wielu zaufanych klientów oraz na stałe wpisało się w życie miasta i regionu. Uznanie mieszkańców Tarnowa oraz okolic skutkuje tym, że jeszcze chętniej robią tu zakupy i spędzają swój wolny czas.

Przez ten czas największe w regionie Centrum Handlowe zasłużyło na miano najpopularniejszego miejsca zakupów mieszkańców Tarnowa oraz okolic.

- Za sukcesem tarnowskiego Gemini stoi przede wszystkim odpowiedni dobór marek, bardzo dobra lokalizacja i dojazd, wygodny parking oraz fakt, że wszystkie najważniejsze artykuły klienci mogą znaleźć w jednym miejscu – mówi Zbigniew Nowak, Dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Tarnów. - W naszych działaniach dążymy do stworzeniach klientom miejsca, w którym każdy w komfortowych warunkach i przyjaznej atmosferze znajdzie coś dla siebie – dodaje.

Centrum notuje stałe wzrosty odwiedzalności i obrotów najemców. Od początku działalności Gemini odwiedziło ponad 14 mln 380 tys. klientów, a w samym 2013 r. do Centrum przyszło już blisko 4.000.000 kupujących. W porównaniu z tym samym okresem w roku ubiegłym, Gemini zanotowało wzrost o ponad 27% więcej klientów, co potwierdza jego pierwszoplanową rolę w regionie.

- Cieszymy się, że aż tylu klientów nam zaufało, robiąc udane zakupy i uczestnicząc w organizowanych przez nas wydarzeniach. Mamy nadzieję, że przez kolejne lata będziemy równie aktywnie uczestniczyć w życiu mieszkańców Tarnowa i regionu – mówi Kinga Witek, Dyrektor ds. Marketingu i PR Gemini Park Tarnów.

Bez wątpienia Gemini jest Centrum Handlowym, w którym na brak wydarzeń nie mógł nikt narzekać. Ponad 120 imprez i eventów, popularne gwiazdy, wiele konkursów i atrakcji, których większość została utrwalona na ponad 60 filmach wideo – to tylko kilka wyników, którymi może pochwalić się Gemini Park Tarnów. Oryginalne projekty, jak choćby wyróżniona główną nagrodą prestiżowego PRCH Retail Awards akcja „Zamieszkaj w Gemini”, czy „GeminiTV” – pierwszy w Polsce koncept telewizji internetowej stworzony przez Centrum Handlowe, to kolejne elementy strategii, które warto wyróżnić.

- Od samego początku funkcjonowania Centrum ustawiliśmy poprzeczkę bardzo wysoko. Wypracowana pozycja lidera zobowiązuje do ciągłego dbania o zdobyte zaufanie klientów. Stąd też podejmujemy działania mające na celu ulepszenie oferty handlowej, a także systemu udogodnień dla klientów – mówi Zbigniew Nowak.

Dobre wyniki odwiedzalności oraz obrotów najemców sprawiły, że Inwestor rozpoczął prace koncepcyjne nad rozbudową Centrum, która znacznie powiększy obiekt oraz sprowadzi nieobecne do tej pory na tarnowskim rynku popularne marki, a także pożądane przez mieszkańców poszerzenie oferty rozrywkowej.

– Przez 3 lata funkcjonowania centrum mieliśmy okazję poznać potrzeby naszych klientów i wiemy jak spełnić ich oczekiwania, dlatego obecnie przygotowujemy się do wprowadzenia nowych marek i powiększenia salonów już funkcjonujących. Jestem przekonany, że spokojna i prowadzona z rozwagą rekomercjalizacja obiektu dodatkowo wzmocni silną już pozycję Gemini Park Tarnów w regionie – dodaje Zbigniew Nowak.

 
© 2011 GREM Gemini Real Estate Management Sp. z o.o. wszelkie prawa zastrzeżone
wykonanie www.y-c.com.pl

 

NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE W POLSCE | WYNAJEM POWIERZCHNI | WYNAJEM POWIERZCHNI W CENTRACH HANDLOWYCH | KOMERCJALIZACJA OBIEKTÓW HANDLOWYCH | PROJECT MANAGEMENT

DEVELOPMENT MANAGEMENT | INVESTMENT CONSULTING | CENTRUM HANDLOWE | CENTRUM HANDLOWO-ROZRYWKOWE | CENTRUM HANDLOWO-USŁUGOWE | INWESTYCJE KOMERCYJNE