SCF 2015: Gemini Holding podsumowuje wrześniową edycję SCF

Zakończyła się wrześniowa edycja targów Shopping Center Forum 2015, podczas której krakowska spółka Gemini Holding promowała swoje trzy obiekty – najnowszą inwestycję w Tychach, oraz już działające centra: Gemini Park Bielsko – Biała oraz Gemini Park Tarnów.

– Udział w tegorocznej edycji Shopping Center Forum oceniamy bardzo pozytywnie. Nawiązaliśmy nowe, cenne dla nas kontakty biznesowe, a także odbyliśmy bardzo wiele rozmów z kilkudziesięcioma przedstawicielami zarówno polskich, jak i zagranicznych sieci handlowych. Bardzo dużo firm planuje w najbliższym czasie rozwój swoich sieci salonów na terenie Polski, co z pewnością przełoży się na ilość podpisywanych umów najmu w kolejnych miesiącach. Z satysfakcją możemy powiedzieć, że odnotowaliśmy ogromne zainteresowanie nie tylko naszym najnowszym projektem – Gemini Park Tychy – ale również naszymi pozostałymi obiektami w Bielsku Białej i Tarnowie – mówi Daniel Słuchocki, Dyrektor ds. Komercjalizacji Gemini Holding. – Podczas dwóch dni targowych udało nam się omówić szczegółowe warunki na wynajem kilkunastu naszych lokali, zamknęliśmy również negocjacje z niektórymi klientami. O dokładnych ustaleniach i podpisanych umowach będziemy mogli poinformować już niebawem. – podsumowuje D. Słuchocki.

Najnowsza inwestycja Gemini Holding, czyli Gemini Park Tychy, będzie centrum handlowym z ofertą dopasowaną do potrzeb mieszkańców regionu, realizującym strategię sprzedaży wielokanałowej.

W trakcie SCF 2015 spółka promowała także już funkcjonujące projekty – jednym z nich jest Gemini Park Bielsko-Biała, którego powierzchnia po ubiegłorocznej przebudowie wynosi 40 tys. mkw. GLA. W obiekcie znajduje się 120 lokali handlowo-usługowych. Po przeprowadzonych zmianach budynek jest pierwszym obiektem handlowym w regionie z kompleksową ofertą dla rodzin z dziećmi. W bliźniaczym obiekcie - Gemini Park Tarnów, trwają działania rekomercjalizacyjne, których celem jest stworzenie obiektu o najsilniejszej ofercie modowej w regionie, skupionej na rozpoznawalnych markach ze średniej półki cenowej. Na 42,5 mkw. powierzchni najmu znajduje się 130 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych. W obiekcie znajdą się zarówno znane marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Obiekt będzie liczył 36 tys. mkw. powierzchni, na której zostanie otwartych około 130 lokali.

 
© 2011 GREM Gemini Real Estate Management Sp. z o.o. wszelkie prawa zastrzeżone
wykonanie www.y-c.com.pl

 

NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE W POLSCE | WYNAJEM POWIERZCHNI | WYNAJEM POWIERZCHNI W CENTRACH HANDLOWYCH | KOMERCJALIZACJA OBIEKTÓW HANDLOWYCH | PROJECT MANAGEMENT

DEVELOPMENT MANAGEMENT | INVESTMENT CONSULTING | CENTRUM HANDLOWE | CENTRUM HANDLOWO-ROZRYWKOWE | CENTRUM HANDLOWO-USŁUGOWE | INWESTYCJE KOMERCYJNE